Hogyan teheti ipari cégként weboldalát hatékonyabbá?
Az ipari marketing szövegírás és a szép webdesign együttesével is előfordulhat, hogy a tartalom a magas keresési helyezés és a nagy forgalom ellenére soha nem hoz eladásokat. Ez gyakoribb eset, mint gondolná. Sokan azt hiszik, hogy aki a top helyezésben található, az bonyolítja le a legnagyobb forgalmat. Nem biztos…
Ha Önnél is így áll a dolog, mindössze öt lépésre van szükség
- Párosítsa a tartalmi ötleteket értékajánlatával
Mit árul és kinek? Milyen problémákat oldanak meg termékei? Építse e köré a tartalomötleteket és a kulcsszókutatási folyamatokat. Csak ez után álljon neki a szövegei újraírásának.
Szövegírás során nem minden „releváns” kulcsszót érdemes követni, ha nincs mód az értékajánlatához kötni, inkább hagyja el. Ipari marketing területén a legjobb tartalmi ötlet az, amely egy kereshető kulcsszót összekapcsol a márkája által kínált áruval.
- Építsen problémamegoldó tartalmat
A vevőszolgálati telefonok meghallgatása valóságos aranybánya. De online is érdemes nézelődnie: milyen kérdéseket tesznek fel az emberek, amikor keresnek? Milyen problémákat tapasztalnak? – Tartalmának meg kell oldania ezeket a problémákat, és meg kell válaszolnia ezeket a kérdéseket.
A strukturált, tervezett tartalom az egyik leghatékonyabb módja a konverziók növelésének. Ossza fel a tartalmat logikai szakaszokra, más néven a vásárlási tölcsére szakaszaira. Válaszoljon a szakaszhoz kapcsolódó összes kérdésre.
A látogatók egyre mélyebben belevonódnak a témába, így jobban hajlandóak megbízni a márkájában, és végül vásárolni, konvertálni fognak. Válasszon kérdéseket vagy problémákat, vágyakat amelyekben a termékek segítenek megválaszolni, elérni vagy megoldani. Adjon hiteles és jó információt első kézből.
- Optimalizálja a szövegeit a keresési szándékok szerint
A keresési szándék azt tükrözi, hogy a felhasználók valószínűleg miért keresnek valamit. A legtöbb esetben az emberek azért keresnek, hogy vásároljanak, tájékozódjanak vagy elmenjenek valahova. Vagy csak szórakoznak, tanulnak, információkat, ötleteket keresnek.
A keresési szándék optimalizálása kulcsfontosságú az olvasók vásárlóvá alakításában, de ne felejtse el, hogy a keresési szándék a marketing szöveg megírása és szerkezete alapján változhat. Olyat és úgy kell leírni, amit és ahogyan a célcsoport fogyaszt. Ha ismerős neki, akkor jól érzi magát, ha túl laza, vagy épp túl tudományos, az elriaszthatja.
Végül üsse le a marketing labdát:
A hagyományos CTA gomb helyett vegyen fontolóra egy tartalmi űrlapot, melyet egyből a tartalom után illeszt be az oldalba. Különösen fontos ez mobilos felhasználóknál, mert lényegesen egyszerűbbé teheti a konvertálást.