Mit is takar pontosan a webshop üzemeltetés?
A webhelye a vállalkozás online jelenlétének alapja. Az emberek felkeresik, hogy megismerjék a céget, megtalálják az elérhetőségeit és megvásárolják termékeit. Ha webhelye nem működik megfelelően, vagy elavult, jelentős lehetőségeket veszíthet el, például új potenciális ügyfeleket és értékesítéseket.
Az első benyomások 95%-a a webdizájnhoz kapcsolódik, előfordulhat, hogy az emberek rossz első benyomást kapnak a vállalkozásról, ha például a webáruháza nem naprakész és nem működik. A rendszeres webshop üzemeltetés segít megelőzni ezeket a problémákat.
A webshop üzemeltetés azokat a feladatokat jelenti, amelyek szükségesek ahhoz, hogy webhelye megfelelően és naprakészen működjön. Ez magában foglalja a webhely rendszeres ellenőrzését, a hibák kijavítását és a frissítéseket.
Mielőtt online vásárolna, az emberek 87%-a online kutatást végez. Azok az emberek, akik egy termék vásárlását fontolgatják Öntől, valószínűleg a webhelyére fognak kerülni. Ha webhelye negatív benyomást kelt bennük a vállalkozásról, akkor valószínűleg folytatják a kutatást egy versenytárs webhelyén, és Ön lemaradhat az eladásokról.
Ha webhelye nem működik megfelelően, vagy elavultnak tűnik, az ügyfelek gyakran elkattintanak. Ha webáruháza szakszerűtlennek tűnik, az ügyfelek azt gondolhatják, hogy az Ön vállalkozása is az, viszont a webshop üzemeltetéssel jelentősen segíteni lehet ezen.
Webshopja döntő szerepet játszik abban, hogy a felhasználókat a vásárlás felé irányítsa. Ha webhelye nem működik megfelelően, akkor kimarad a potenciális értékesítésből. Azon felhasználók körében, akik rossz felhasználói tapasztalatokat szereznek egy webhelyen, 95%-uk vásárol helyette versenytársaknál. A rendszeres webshop üzemeltetés megakadályozza ezeket a rossz felhasználói élményeket, és arra ösztönzi a potenciális ügyfeleket, hogy maradjanak az Ön webhelyén, és növelik az értékesítés esélyeit.